Personlig økonomiNye tal: Dette supermarked er danskernes favorit
Danskerne har talt! For andet år i træk topper Rema 1000 listen som danskernes foretrukne brand i YouGovs prestigefyldte Best Brands 2025-undersøgelse.
Det populære supermarked har igen vist sig som et solidt valg blandt de danske forbrugere. Med en imponerende score på 47,2 cementerer Rema 1000 sin position som det mest elskede brand i Danmark. Også sidste år lå supermarkedet øverst på listen, men i år er scoren endda steget fra 46,4 til 47,2.
Værdier der rammer plet
Undersøgelsen, der er baseret på YouGov BrandIndex score, måler gennemsnittet af seks nøgleparametre: kvalitet, generelt indtryk, værdi for pengene, anbefaling, omdømme og kundetilfredshed. Ifølge analytiker Elin Scotford fra YouGov er det især Rema 1000’s værdibaserede strategi, der gør en forskel.
”REMA 1000 beviser endnu en gang, at deres værdibaserede strategi, hvor kvalitet og pris går hånd i hånd, rammer plet hos de danske forbrugere. Det er noget, der giver stor kundeloyalitet”, kommenterer analytiker hos YouGov, Elin Scotford.
Også egne varer imponerer
Det er ikke kun supermarkedskæden som helhed, der vinder danskernes hjerter. Rema 1000’s egen vareserie scorer også højt, når danskerne vælger varer til indkøbskurven. Kombinationen af gode priser og høj kvalitet gør dem til et foretrukket valg i hverdagen.